Der indkaldes hermed til generalforsamling i Allerød Bordtennisklub tirsdag d. 20. februar 2024 kl. 19.00 i Lillerødhallerne, Banevang 7, 3450 Allerød.
Dagsorden i henhold til vedtægterne. Vedtægter kan findes på klubbens hjemmeside.
Punkt 1. - Valg af dirigent.
Punkt 2. - Fremlæggelse af årsberetning.
Punkt 3. - Fremlæggelse og godkendelse af klubbens reviderede regnskab.
Punkt 4. - Fastsættelse af medlemskontingent.
Punkt 5. - Indkomne forslag.
Punkt 6. - Valg til bestyrelsen ifølge § 2.
På valg er Troels Balmer Christensen (formand), Anders Garm (medlem), Lars Eckeroth (medlem), Ib Christensen (medlem), Nicklas Jensen (meldem). Alle modtager genvalg.
Punkt 7. - Valg af revisor og revisorsuppleant. Lars Rasmussen (revisor) og Jesper Olesen (revisorsuppleant) modtager genvalg.
Punkt 8. - Eventuelt.
Forslag fra medlemmer må - for at kunne forlanges optaget på dagsordenen - være indgivet skriftligt til klubbens formand eller sendt til bordtennis@abtk.dk senest ugedagen før afholdelsen, dvs. onsdag d. 19. februar 2024.
Vel mødt
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
2024_ABTK_Generalforsamling_Indkaldelse.pdf