Der indkaldes hermed til generalforsamling i Allerød Bordtennisklub tirsdag d. 20. februar 2024 kl. 19.00 i Lillerødhallerne, Banevang 7, 3450 Allerød.

Dagsorden i henhold til vedtægterne. Vedtægter kan findes på klubbens hjemmeside.

Punkt 1. - Valg af dirigent.

Punkt 2. - Fremlæggelse af årsberetning.

Punkt 3. - Fremlæggelse og godkendelse af klubbens reviderede regnskab.

Punkt 4. - Fastsættelse af medlemskontingent.

Punkt 5. - Indkomne forslag.

Punkt 6. - Valg til bestyrelsen ifølge § 2.

På valg er Troels Balmer Christensen (formand), Anders Garm (medlem), Lars Eckeroth (medlem), Ib Christensen (medlem), Nicklas Jensen (meldem). Alle modtager genvalg.

Punkt 7. - Valg af revisor og revisorsuppleant. Lars Rasmussen (revisor) og Jesper Olesen (revisorsuppleant) modtager genvalg.

Punkt 8. - Eventuelt.

Forslag fra medlemmer må - for at kunne forlanges optaget på dagsordenen - være indgivet skriftligt til klubbens formand eller sendt til bordtennis@abtk.dk senest ugedagen før afholdelsen, dvs. onsdag d. 19. februar 2024.

Vel mødt

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

2024_ABTK_Generalforsamling_Indkaldelse.pdf

Hold i dag

Nyheder

Sponsorer

Instagram